Sunday, June 5, 2011

wanita hebat!!!

assalamualaikum dan selamat petang..hehehe
sopan pula ai ni kan...
takde ape2 yg special nk cte hri just nk berkongsi crite sdeh ngan bloggers sume...
hri 2 aku ngah sembang2 dengan akak aku...
akak aku nurse kat HUSM...die suka cite kat aku ape2 jd kat tempt keje die..hehe
die keje kat labour room..sonok kan...hari2 tgk baby comel..
dah2...lpekan yang 2....kite hayati kisah benar ni......



kisah ni tentang seorang ibu yang dah sampai masa nak bersalin...
ni anak die yang kedua....yang sedihnyer...masa die nk melahirkan
husband die takde kat rumah..lbeh kurang "buzy" la...
sebok ngan ape aku tak thu sampaikan nak hantar isteri ke hospital pon tak bole...
yang menyayat hati die pegi sdirik ke hospital dengan moto..korang blh byangkan x?
dengan sakit lg...anak die yang sulung die bwk skali...dengan beg pakaian lg..
aku dengan akak aku puas pkir mcam mane die buat 2..hebat2...
smpai kat hospital lak die kene pegi daftar ape sume untuk msuk wad...
sume die buat sendiri...lg yang sush anak die yang sorang tanak pegi kat sape2...
nk dengan mak die je...msa kat labour room sbelah tangan die pegang ank
sebelah lgi pgang besi katil....die memang seorg wanita yang tabah..cayalah..
tp akak ak kate die slamat mlahirkan tanpa ape2 msalah....
Alhamdulillah.....lpas die dah msuk wad baru ayah ngan adik die smpai...
yang sdeh nyer husband die xmai2...aduhai.....
rupenye ayah die bgtaw sie ni isteru no.2.....tu yang laki die 'buzy"..
em...bgitulah khidupan..pahit pun kte kene telan.....
sdeh kan....sekian..hehehe
(hampir menangis aku dibuatnyer)








No comments: