Monday, June 6, 2011

benci+cinta=bencinta



bnyk bace mengenai cnta hari ni ye..mgkin ade sstu yg perlu diambil iktibar..hahaha
pape la aku ni.......
kcewa dengan someone sbnarnyer hri ni....
"awk bercinta ni serius ke??'
bila kamu ditanya soalan begini ape yang kamu fkir?msti kita akan kate yg smeone 2 x pcaye kat kmu kan.....dan soalan ini bkan ditanye utk kali pertama...klau xde kpercayaan mcm mane nk kekal kan......ngeh3
xperlu nak fkir sangat pasal cintan cinton ni....masih banyak lagi benda ptg yang perlu difikirkan....hilang tman tersayang je bkan ilang ape pon...(bior la lam aty 2 Tuhan je yang thu)...yang paling aku terkilan bile ak bace ayat ni......
"yes,awk mnang..awk berjaya maenkan saye"...
terkejut dan tergamam seketika...bila org yang kite sayang bg ayat cam 2..
terasa seperti terpukul.....terima je la ape orang nak kate..janji kite tahu siape diri kita..
kalau kita buat baik pun dah org nampak jhat same jgak....
Allah Maha mengetahui dan Maha melihat...ape2 pon hlalkan sgala ksalahan saya kat awak n trime kaseh kerana mencerminkan kpada saya siapa saya slama ini yang saya sendiri pun tak pernah tahu..thanks a lot..:)..saya takkan pnah lupekan segala kata2 awak tu.....dan terima kasih juga kerana menghiasi warna warni kehidupan saya...saya sangat menghargainya....

















2 comments:

LaLa said...

awat plak ni?
xyah la gaduh2 ^_^

ehana said...

hehe..yela...xgado dah.....:)