Tuesday, January 15, 2013

:)

Assalamualaikum..

#1st entry 2013 :P
org lain dh lapok dah pasl 2013 aku bru nak start..takde story nak ckap..so bce entry org je la yg mampu..kang! sekarang masih dalam mood exam. dah lpas 3 paper. 1 more to go! time!please move faster..hehe..nak balik! :'( even aku dpat balik 6 hari je nanti..ckup la drp x balik lgsung! nanti datang balik amik program 3P. (nanti nak cari detail pasl 3P ni, takot salah ckap..hehe)

topic hari ni mengaku dulang paku serpih! mengata orang die yang lebih! haha
i'm talking about me..not the others. pengajaran drpd pengalaman yang ckup membuka mata. dlu ade la dlm satu situasi tu aku pnah ktuk org, kutuk macm mane xnak la bgtaw kan..haha..then tbe2 satu hari it's hapen to me! mcam mane i realise bnda ni? hanya Allah yg thu..Die nk tnjuk kot macam mane perasaan org yang tu time aku kutuk die..mmg la hmba Allah tu tak tahu n xknal aku time tu..

but i'm gratefull!! hebat kan cara Allah nak bg kita sedar yang mnusia ni banyak kekurangan! kita rasa kite bgus! kita betul! tapi silap kita? kita x pernah sedar! aku sdiri pon kalau wat somthing rase btol je..pdhal mybe ape yang aku dh buat tu ade sakitkan hati org..who know? only Him. lepas ni be careful with the languagen the decision. dear Allah, bimbing hati ini mencintaiMu dan kekasihMu. dekatkan hati yang kosong ini denganMu. i'm trying to be better muslimah :)

oke dah..ambik mood utk sambung stdy! business taxation! please be nice to me! sejarah x mungkin berulang! #fobia dengan paper acc. budak2 acc sekalian.. i salut sama u olls! this paper killing me!

4 comments:

Anis Adila Aris said...

good luck..good luck!!!
buat yg terbaik k

ehana said...

in syaa Allah..anis pon :)

LaLa mhdnor said...

syok la dah habis exam, nok balik jugok T__T

ehana said...

em..balik pon sekejap saja.... :)