Tuesday, February 14, 2012

die bru 10 tahun:)

tadi tgh boring2..on9 pesbuk kejap..chating ngan my niece..hamboi..kecik2 dh pndai pesbuk2 segalak...biase la kan..zaman IT....:P..dah lame tak jumpe..rndu banget..dah lbeh stahun kot....

msa chat tu kteorg borak.....*yg atas2 tu lpe eh..haha

puteri: mak ucu buat ape?

aku: xde buat ape..puteri?

puteri: tgh chating ngan pakwe.....

aku: hamboi!!dah ade pakwe ye.....kalah la mak ucu lau cam ni*dlam hati dh rse pnas..haha..

puteri: ala..biase la..macam la mak ucu tu takde pakwe kan...

aku: tak de la....lau smpai jdoh nty ade la pakwe mak ucu..dah jmpe nty kawen trus tak pyak kapel2..hehe

puteri: ala..jdoh kene cari la mak ucu..biase la kene kapel2 dlu..*slamber badak je die cramahkn aku..nk kene btol bdak ni..

aku: ptri skang umo bpe?pakwe umo brpe?*mak sedare ape la xingt umo ank sdare sdiri..jgn slahkan aku oke..ank sedare aku rmai..20 org..hrusla lpe....(alasan je)mmg btol lpe sbab lame tak jmpe weh~~

puteri: ptri darjah 4 la mak ucu oi...*dh agak sebenornye...ok lah..puteri nak chating ngan pakwe lak..bye..*ceh..hampeh..haha


ni dio gerangan nye...namenye siti nur zulaikha..y pgil ptri?mgkin akak aku mnat cte ptri kot..haha...tak de lah..sobab nye...abg ipar aku yg teringin anak pmpuan..sbab yg sulung laki beza jauh sngt bru dpat ptri ni..so mmg dimanjakn la....misi sekarang..mlawan anak sedara aku nih~~~haha..sape nk tolong?....rndu kat akak....:'(

4 comments:

nabila faryzza said...

amboi, amboi. darjah 4 dah menggatal naaa puteri ni. :D

ehana said...

yang pasti die xikot makcik die..hahaha

Anis Adila Aris said...

amboi drjah dah ade bf..
dulu maksud couple pun xtau

ehana said...

taw xpe...zaman kte main pndok2 je anis...heheh